11 iunie 2013

Veselie Moldo- Portugheza



Salutare. Am revenit. Cu impresii si confesii noi-noute. 


Atitea lucruri s-au intimplat in viata mea in citeva saptamiini. Da, pot spune ca sunt fericita!!!                      ...




Mai intii de toate mi s-a potolit un pic, dorul de casa - mi-am revazut mama si fratele.

Scumpii mei au venit sa ma sustina in cel mai important moment ce se poate intimpla in viata unei domnite - in ziua in care am fost Mireasa!

Emotii, agitatie, pregatiri infinite, secunde numarate...



1 iunie, 2013, undeva linga Evora, un Cavaler si o Domnisoara si-au spus DA in fata tuturor celor apropiati.

Dupa momentele solemne a urmat dans si voie buna, chiote si veselie, toata lumea sa ne stie. :)


Oaspetii au fost deosebiti, cu atit mai mult ca a fost egalitate de nationalitati - jumatate Moldavi si jumatate Portughezi. 

Oastea Nunului Mare a fost Foc! Insa nici invitatii portughezi nu au ramas in urma. Curios si emotionant pentru mine a fost melanjul. 

De la inceput imi era frica sa nu ne accepte obiceiurile sau felul nostru de a ne veseli. 


Dar mare mi-a fost mirarea sa ii vad dansind horele noastre, sa ne ureze fiecare tot ce-i mai bun, si in plus sa bocaneasca din tacimuri cerind Amar pentru Miri! 









Odata cu miezul noptii a venit si o alta surpriza - ziua mea de nastere. Nanasii nostri, carora le multumim din suflet, au inceput rindul felicitarilor cu un buchet mare de trandafiri albi (florile mele peferate).

Dupa ei, absolut toti tinerii portughezi, peste 40 la numar, au semnat o felicitare si mi-au inminat si un cadou special ... neasteptat dar enorm de placut!





Apropo, tot ei au cintat in intregime piesa Dragostea din Tei - O-zone si au fost foarte incintati sa cunoasca si sa danseze cu suflet Dansul Pinguinului. 

L-am mai dansat inca o data a doua zi dupa nunta in fata restaurantului nostru. Foarte vesel!





Niciodata nu am crezut ca va trece totul atit de repede! Vreau timpul inapoi, vreau stop timpului iar noi sa ne bucuram de sarbatoarea noastra macar citeva ore in plus! 




A fost atit de vesel, animat, colorat incit nici cintatul cocosilor si nici ora 8 dimineata a ceasonicului nu ne puteau trimite acasa :)

Stapinul Restaurantului a marturisit ca este primul si unicul eveniment timp de 30 ani de activitate, atit de animat, incit sa fie dimineata in toata legea cu toti invitatii in sala.

  Las' sa stie ei, unde joaca Moldovenii, pina si bucataresele portugheze se prind in dans si chiuie cu bucurie.



Nunta noastra le va ramine Portughezilor  mult timp in amintire. Este primul mare eveniment unde toti prietenii din satuc au fost prezenti. 

Poze peste poze. Felicitari. 

Bucurie citita in ochii lor. 

Pina si mama mea a spus cu mult entuziasm ca asemenea invitati nu a vazut nicaieri- toti uniti, veseli, dornici de sarbatoare, spectacular. 





Noi, noua Familie Certan, suntem recunoscatori tuturor celor ce ne-au sustinut si in continuare au incredere in unirea nostra.

Multumim din suflet rudelor si prietenilor; celor care au fost prezenti si celor care au fost si sunt cu inima la noi, scumpii nostri din Moldova cit si din alte colturi ale lumii. 


M-am convins inca o data ca forta Moldava este vie oriunde s-ar afla; stie sa-si puna in valoare traditiile si sa-si pastreze obiceiurile. 



Acest lucru aduna in jurul nostru multi prieteni, emotii pozitive, ginduri bune... toate rezultatul vietii fericite!