2 iunie 2014

De 25 ori mai fericita!!!

Azi sunt eu rasfatzata zilei...

 Doamne, emotii peste emotii, cadouri, sunete, felicitari, 

cuvinte de milioane,,,, zau, nu m-am asteptat sa primesc 

atitea urari !!! 



Cu cel mai deosebit respect adresez Sincere Multumiri 

tuturor  prietenilor si oamenilor dragi ce si-au amintit cu 

dor de mine!


Multumesc din toata inima!!!


Nu fac diferente sau discriminare.. absolut toate mesajele 

le-am primit cu inima deschisa si cu o bucurie enorma, insa 

din ploaia de felicitari, care a fost atit de calda, asemeni 

celei de vara, bogata si din sufletul celor dragi , una m-a 

lasat cu lacrimi in ochi si cu furnici alergindu- 

mi pe piele.....


Fara permisiune, dar cu enorma speranta ca inimioara ce a 

scris asta nu se va supara, reiau mesajul aici, pe pagina 

mea:



.... Știu că nici un cuvînt de pe lume nu poate sa descrie

bucuria unei mame, cînd își vede pentru prima dată

pruncul roz și speriat de noua sa viață, luîndu-l în brațe. 

Exact asta

a simțit și mama ta cu 25 de ani în urmă, cînd ai apărut pe 

lume TU!  Cred că împreună cu ea, s-a bucurat o lume 

întreaga, fiindcă toți știau că a venit pe lume nu un simplu

copil, ci un mic geniu deo frumusețe aparte, cu o minte

strălucită, cu o inimă caldă, cu un zîmbet dulce și cu o sete

arzătoare de a trăi frumos!! Da, ești tu draga mea!! Și

conștientizînd faptul că azi e ziua ta, aș vrea să vin la 

adresa ta cu cele mai frumoase urări de bine într-un mod

puțin mai netradițional!! Nu-ți doresc sănătate, ci să ai tu

însăți grijă de ea. Nu-ți doresc simplu: fericire, ci tu să faci

în așa fel ca și tu, și cei din jur să fie fericiți!! Și chiar dacă

nu e totul perfect, așa cum visezi și visai cîndva, nu uita că

totul e în mîinile tale, și mai devreme sau mai tîrziu,

luptînd (în sensul bun al cuvîntului) obții tot ceea ce-ți

dorești. Sper și știu că în curînd bucuria de a trăi se va 

tripla, dezvăluită fiindu-ți o viață nouă și pe lîngă postura

de doamnă, soție, gospodină, capeți un nou rol: cel de a fi

mamă!! Cred că e inutil să-ți doresc bucurie, cînd defapt tu

o ai deja)) Știu că nici un discurs nu înlocuiește vorba spusă

direct persoanei date, dar distanța nu-mi oferă această

șansă, și de aceea pot să vin numai cu cîteva cuvinte..: 


La mulți ani, scumpa mea!!! Ne e dor enorm de tine....


Astea fiind spuse, completeaza si mai mult starea mea de

fericire si euforie melancolica!!!! 


... un pic e si  supraapreciere, insa e scris cu atita arta, 

incit revin la mesajul dat nenumarate ori,,,


Multumesc din suflet tuturor celor ce au reusit sa

transforme ziua de azi, 2 iunie , 2014 in una 

deosebit de deosebita!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu