5 septembrie 2014

Sufletel

Buna. Nu m-am pierdut nicaieri, doar am absentat ultima perioada. Si a fost pentru o cauza nobila. Acuma, cind un pic incep sa constientizez, spun cu mindrie - a fi mama mult inseamna!


Dar, mai inainte de toate, a fi mama e frumos!

Cu succes am ajuns sa simt asta si imi place. Sunt mamica de baietel, si de indata ce am aflat vestea am fost cuprinsa de un uragan de sentimente, ceva ce nu pot descrie, se simte,,, atit!


Asa cum sunt aici in Portocalia, am fost curioasa sa vad cum va fi atirnarea serviciului de sanatate fata de viitoarele mamici.


 De la inceput nimeni nu se precipita. Regula de aur aici merge de miina cu Linistea si Calmul. Totul este organizat; informatiile si examenele medicale vin prin posta, daca au loc aminari sau alte incidente, foarte politicos esti sunat si anuntat, in fine, totul ca la carte. 

Important e ca peste tot mergi gratuit si ai prioritate maxima in orice institutie, chiar magazine si toate de genul asta. 
Zic, am fost o norocoasa in acest sens, intrucit si sarcina am trecut-o perfect, fara complicatii si zile urite. Mde, unicul lucrul de imcomodat a fost oboseala, dar, a trecut. 

Desigur, am fost placut surprinsa de reactia amicilor si locuitorilor din vila noastra, toti se aratau incintati ca va veni un nou omulet pe lume. Dupa obiceiul nostru de Moldavi, nu se divulga numele inainte de a se naste, insa cei de aici, il spun si vor sa-l afle, de indata ce a fost anuntat sexul copilului. Noi insa, l-am tinut in secret. 


Cu drag, Portughezii incep sa aduca daruri inca de la inceput pentru micutz. La drept vorbind e placut. Am acceptat cu placere. Am adunat o colectie intreaga de ciorapei si hainitze.



Si sa viziteze bebelusul, tot in primele zile de viata vin... Chiar si la maternitate.


Poporul asta e tare curios si interesat. Poate pentru ca se nasc putini copii in Portocalia... 


Inca urmeaza sa le mai descopar curiozitatile si apoi sa le impart si cu voi. 


Pina una alta si  Ciprian Leonardo s-a trezit din somnicul lui  dulce de dupa-amiaza, atit am reusit sa palavragesc cu voi... Pupici, iata si cel mai sincer zimbet de care sunt indragostita pina peste cap!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu