7 aprilie 2014

Respirînd istorie...

...Aici Respiram Istorie... Anume aceasta mica fraza a ghidului m-a cucerit si mi-a intensificat dorinta de 
descoperi din ce  in ce mai multe locuri pitoresti, 

cu semnatura Istoriei si a  timpurilor apuse... 



In week-end am avut deosebita ocazie de a petrece

Minunata Luna de Miere in unul din locurile cele mai 

deosebite din Europa, si anume in Complexul Hotelier de 

Lux - Convento do Espinheiro.



E o veche asezare monahala, cu o arhitectura de invidiat, 

bine conservata, care prin farmec si originalitate atrage si 

minuneaza orice suflet ce binevoieste sa o viziteze. 



Curiosi din fire, am exploatat orice coltisor... De la 

intrarea smechera, gradinile frumos ingrijite, altarul 

bisericii, orga colosala, multimea de scari, vechea 

bucatarie a calugarilor, salile lor  de dormit, beciuri... 






pina la camera regelui, biblioteca cu volume vechi, 

designul antic si multe alte curiozitati regale.

 




 Se merita cu adevarat sa cunosti un  

asemenea  diamant din colectia Istoria Civilizatiilor. 


Portocalia pastreaza frumoase relicve, fapt ce 

plaseaza pe o buna pozitie in clasamentul Mondial al 

Turismului si Retelelor Hoteliere . 



Nu ne ramine decit sa le descoperim farmecul si 

originalitatea....E un vis...

 Iar  eu imi pun speranta ca acest mic vis al meu va avea o 

continuare fructuoasa... pentru ca e Frumos, e cu Stil, e la 

Moda sa Respiri Istorie!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu