8 martie 2015

Ajun de 8 Martie

Azi, 7 Martie, a fost colosal de frumos afara. Un soare de zile mari, natura in plina viata, zumzaie albini prin flori si pasarele cinta lin in zbor... Miracol de primavara? Nuuu, vine 8 Martie!!!



Pentru mine Ziua Femeii e una speciala si am impresia ca toti, indiferent de colt al lumii ar trebui sa o simta la fel de aproape. Insa nu e atit de insemnata si pentru sufletul portughezilor.



 Din amintirile copilariei mele, de 8 Martie, impreuna cu tata, fratele si verisorii, numaidecit faceam excursie la cules Brindusi, flori ce le daruiam ulterior cu toata dragostea Mamei noastre scumpe, cintam frumos, ne veseleam, adevarata sarbatoare la inceput de martie.


Asta am asteptat, poate si aici, cel putin mai multa atentie doamnelor, mamelor, femeilor in aceasta zi, insa nu gasesc acel strop de bucurie neasemuita. Daca ma credeti, de citeva saptamiini tot caut o Felicitare cu simbolicul Felicitari, 8 Martie fericit --- si nici pomina. Totusi am trimis Mamei mele, una inflorata, insa din toata inima.


Revin la azi, noi Moldavii de aici, nu putem sa raminem nepregatiti, nu ne ingaduie bunul simt si traditia. Sala resto-ului am infrumusetat-o cu flori, evident Lalele, dragele mele Lalele, am mai inchipuit si o echibana frumoasa, am daruit flori femeilor, ca exceptie si ajun de Frumoasa serbare. 

Asa a fost sa fie anume azi, am organizat Ziua de Nastere a unei Doamne, respectiv, la final am incununat opera daruindu-le flori-- a fost un gest ce le-a lasat pe toate doamnele mirate si incintate, dar mai mult extrem de bucuroase, pentru ca sunt sigura, ca miine, de insusi 8 martie, ele nu vor primi nici macar un cuvint de felicitare, dar mi te flori... 



La rindul lor, ele, Doamnele, in compania insotitorilor ne-au multumit cu un buchet frumos de melodii traditional portugheze. A fost vesel. Am chemat si la bis!



Si tot daca s-a facut deja 8 Martie, aduc catre inimile tuturor FEMEILOR sincere si inaripate urari! 



SA FITI INTOTDEAUNA PRETUITE, respectabile albinute ale acestei lumi!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu